Перед 2 туром виборів процвітає чорний піар

У низці українських міст 22 листопада відбудеться другий тур місцевих виборів. Які методи кандидати у міські голови використовують у своїх передвиборчих кампаніях, розповіли у Комітеті виборців під час пресконференції, пише 24 канал.

Читайте також На Черкащині членкиню ДВК підозрюють у примушуванні виборців голосувати за свого сина

Перед виборами ми спостерігаємо масове використання фактів чорного піару. У нас таке враження, що чорні технології значно зросли в порівнянні з першим туром,
– сказав глава КВУ Олексій Кошель.

За його словами, масштаби та характер використання чорного піару дозволяють думати, що "російські політтехнологи з Рязані й Кемерово повернулися в Україну й активно працюють".

У низці випадків, зазначає експерт, застосування чорного піару порушує кримінальне законодавство.

Приклади чорного піару

  • У Слов'янську один з кандидатів, власник підприємства, начебто дав наказ вигнати з території заводу собаку і втопити цуценят.
  • На Закарпатті про одного з кандидатів поширюють листівки, на яких він зображений у весільній фаті. Про іншого пишуть, що він купив у Відні ресторан за мільйон доларів.
  • У Рівному та Львові ходять чутки про підтримку кандидатів головою політради партії ОПЗЖ Віктором Медведчуком.
  • Також у Львові масово поширюють спецвипуск газети "Ратуша" з матеріалами проти чинного міського голови Андрія Садового. Редакції газети заявляє, що не має жодного стосунку до цього спецвипуску.
  • У Дніпрі поширюють в соцмережах газету "Дніпровський акцент". У ній є матеріал, який очорнює мера Бориса Філатова, з "гучним" заголовком в стилі чорних політтехнологій.

Кандидати у мери використовують тему карантину

Більшість кандидатів на пост міських голів у другому турі виборів використовують у своїй виборчій кампанії питання карантину вихідного дня. Роблять це, аби заручитися більшою підтримкою виборців, зокрема бізнесу.

За підсумками спостереження, тема номер один на виборах зараз – це карантин вихідного дня. Тобто, не питання доріг, каналізацій, господарств, ліфтів,
– аналітик КВУ Денис Рибачок.

Про це говорить більшість кандидатів. Ініціативу уряду вони, звичайно, оцінюють негативно.

Дізнайтеся більше Рекордні суми: скільки політики витратили на рекламу в соцмережах перед виборами