Другий тур виборів: скільки витратили кандидати на рекламу у фейсбуці

13 листопада 2020, 17:41
Читать новость на русском

Перед другим туром виборів з 25 жовтня до 7 листопада політичні партії та кандидати розмістили понад 4 тисячі рекламних дописів у соціальній мережі фейсбук. Їх загальна вартість становить 144 тисячі доларів.

Найбільше грошей витратили політичні партії. Про це повідомила громадянська мережа ОПОРА.

До слова Де відбудеться 2 тур виборів 15 листопада: список

Приблизно 30 політичних сил витратили понад 34 тисячі доларів, а це понад 900 тисяч гривень, на 857 рекламних дописів.

Партії, які витратили найбільше

  • "Слуга народу" – понад 8 тисяч доларів за 89 дописів;
  • "За майбутнє" – понад 6 тисяч доларів за 164 дописів;
  • "Європейська солідарність" – 3,7 тисячі доларів за 122 рекламних пости.

Кандидат, який витратив найбільше

Найбільше коштів на рекламу з 25 жовтня по 7 листопада витратив кандидат на посаду міського голови Львова від "Європейської солідарності" Олег Синютка – 3 625 доларів.

Детальніше про другий тур голосування – читайте тут.


Де відбудеться другий тур виборів мера / Інфографіка 24 каналу