За даними Комітету виборців України, фактичну агітацію проводять уже 16 політичних партій. Про це повідомив аналітик КВУ Денис Рибачок, пише 24 канал.
До теми Виборчий туризм у "ласі" зони: у КВУ попереджають про махінації на цьогорічних виборах
Активна рекламна кампанія ведеться вже від імені таких партій:
- "Слуга народу"
- "За майбутнє!"
- "Перемога Пальчевського"
- "Батьківщина"
- "Свобода"
- "Українська галицька партія"
- "Пропозиція"
- "Опозиційна платформа – За Життя"
- "Сила людей"
- "Демократична сокира"
- "Духовна Україна"
- "Європейська солідарність"
- "Рідна країна"
- "Європейська партія України"
- "Рідний дім"
- "Нові обличчя".
Проблема у тому, зазначає Рибачок, що виборчий кодекс чітко визначає: коли можна агітувати і коли – ні.
Від наступного дня, коли партію чи кандидата буде зареєстровано – тільки тоді можна проводити агітацію. До цього терміну агітація не дозволена,
– нагадали у КВУ.
Те, що вже є агітація від кандидатів, які не зареєструвалися – концептуальна помилка виборів в Україні. Оскільки постає питання: за які кошти ця агітаційна реклама оплачується, адже за виборчим кодексом агітматеріали має оплачувати виборчий фонд. Виходить, що витрати на це йдуть повз законодавство.
Яку агітацію вже спостерегли у КВУ:
- зовнішня реклама на білбордах,
- рекламні пости у соціальних мережах,
- антиреклама і пошкодження агітаційних бордів інших кандидатів.