Громадянська мережа "Опора" закликає політичні партії позначити інформацію про витрати у фінансових звітах своїх передвиборчих фондів, пише Інтерфакс-Україна.
Читайте також Піар перед виборами: як політики використовують соцмережі
Приблизні суми грошей на рекламу у Facebook назвала голова правління організації Ольга Айвазовська.
У період офіційного виборчого процесу з 5 вересня, за нашими оцінками, на рекламу у цій соцмережі різні політичні партії витратили понад 70 мільйонів гривень – це приблизно 2,5 мільйона доларів,
– зазначила Айвазовська.
Громадянська мережа наголошує, що протягом останніх тижнів рекламна кампанія в Facebook була особливо насиченою. Якщо порівнювати фінансові витрати партій на соцмережу загалом, то в вересні вони становили приблизно 30 тисяч доларів у день. Натомість у жовтні сума досягала 150 тисяч у день.
Скільки політики витратили на рекламу у фейсбуці / Інфографіка 24 каналу