Політичні сили віддали на рекламу у соціальних мережах у серпні приблизно пів мільйона доларів, повідомляє у фейсбуці громадянська мережа ОПОРА.

Читайте також Місцеві вибори 25 жовтня: які настрої та очікування панують серед українців

Українські політики та партії сумарно витратили від 425 469 до 576 345 доларів на політичну рекламу у соціальних мережах,
– йдеться у повідомленні.

Десять найбільших рекламодавців сплатили 98 406 доларів за трансляцію 1 356 дописів політичного змісту.

Політичні партії заплатили за рекламу у соцмережах:

  • партія "За майбутнє" – 22 520 доларів;
  • "Слуга народу" – 11 641 долар;
  • "Наш край" – 10 481 долар;
  • "Перемога Пальчевського" – 10 431 долар;
  • "Издание Лица" – 8 026 доларів;
  • "Пропозиція" – 7 779 доларів;
  • сторінка "Polit Online" – 7 300 доларів;
  • кандидатка від "Слуги народу" на посаду мера Києва Ірина Верещук – 7 273 долари;
  • партія "Голос" – 6 604 долари;
  • публічна сторінка експрем'єр-міністра Володимира Гройсмана – 6 451 долар.


Скільки партії витратили на рекламу у соцмережах / Інфографіка "ОПОРИ"

Зверніть увагу Місцеві вибори 2020: як організувати голосування під час коронавірусу

Місцеві вибори-2020: що відомо

  • Місцеві вибори в Україні відбудуться 25 жовтня 2020 року.
  • Передвиборча кампанія стартувала 5 вересня.
  • У період від 15 до 24 вересня партії повинні висунути і подати до окружної комісії документи для реєстрації своїх кандидатів.
  • Українці можуть змінити місце голосування до 10 вересня.
  • Передвиборчу агітацію кандидати можуть проводити до 22 жовтня.